Knižné memes

 Ahojte. Na pintereste mám vytvorenú nástenku s knižnými memes a keďže som sa vo veľa týchto memes našla, tak ma napadlo napísať o týchto knižných memes článok. K tomuto článku ma opäť inšpirovala  Lucka  s týmto videom : https://www.youtube.com/watch?v=T19kHl_HEtQ&t=248s . Vo videu vlastne Lucka prerábala takéto memes z angličtiny do češtiny a fotila k tomu fotky. Video si môžete pozrieť a myslím si, že vás zabaví. Tak a môžeme ísť na  ta tie memes

 



 Tak s týmto by som sa vedela stotožniť .Áno, aj ja to robím, keď napríklad pozerám nejaký film alebo seriál podľa knihy. Napr. pri Hviezdy nám neprali som to robila alebo ešte pri Harry Potterovi.




Tak toto sa mi stáva tak často. Ja furt čítam v noci a si myslím, že som velice tajná a som do polnoci hore. A potom sa ma tatino opýta: Prečo si bola hore do pol noci? A ja že: Hmmm..





Ako... toto boli moje pocity po dočítaní napr. sérii Na dvore z tŕňov  a ruží alebo sérii Vrania šestka. Ale tak myslím si, že v tomto memes sa nájdu asi všetci.







Tak ako toto s mi ešte nestalo. Ja a skôr zaujímam o to čo ľudia čítajú. Ale prišlo mi to vtipné , preto to sem dávam.





Toto som čistá ja. Takto nejak som sa cítila, keď zomrel Mathias v sérii Vrania šestka alebo Nehemia v sérii trón zo skla,  či Sirius v sérii Harry Potter.




Haha. Tak s týmto názorom sa úplne aleže úplne stotožňujem. Predsa neexistuje nejaký chlapec podobný Rowanovi zo série Trón zo skla či?






Tak ako nejak takto sa cítim ,keď ideme autom a ja si celú cestu čítam a potom zrazu auto zastane a mi už sme akože tam, kde sme išli.






Myslím si, že k tomuto sa nejak extra nemusím vyjadrovať, pretože to máme všetci tak isto.





Ohh. Tak to som čistá ja(Anna). Ja chcem byť tak s tým Rowanom, pretože on je dokonalý. A reálne by som chcela  žiť v svete, v ktorom by žil aj on.







Súhlasím a myslím si, že takto vyzerajú pri písaní všetci autori. Len škoda, že to koleso Sarah J.Maas  furt ukazuje zle a zabije všetky postavy, ktoré mám rada napr. Nehemiu   v tróne zo skla. Ale ako fakt dúfam, že mi Rowana nechá zdravého a živého.







Tak a to by bolo na dnes všetko. Nechávam si ďalšie  memes v zálohe na druhú časť ak by sa vám veľmi táto časť páčila. Našli ste sa v nejakých memes? Páčil sa vám článok? Chceli by ste niekedy aj druhú časť? Môžete mi napísať odpovede a názory do komentárov. Ja teda dúfam, že sa vám článok páčil a budem rada za každý komentár, pozretie či  zdieľanie.




                                                                                           k.

Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Dotazník 2

Recenzia//kosec

Aké knihy som dostala na Vianoce?//christmas book haul