Obľúbené knižné YouTube kanály a blogy


A
hojte, dnes som si pre vás pripravila článok o mojich obľúbených knižných YouTube kanáloch a blogoch. Tieto kanály a blogy ma strašne baví sledovať a vždy mi dajú inšpiráciu na úžasné knihy. Myslím si, že sa vám budú páčiť a môžeme ísť rovno na to. 

Obľúbené knižné blogy:
-http://marky-books.blogspot.com/ - Marky je jedna z členiek humbook teamu.  Je strašne šikovná a číta naozaj veľa knižiek. Má aj podcast knihovory, ,ktorý sa určite oplatí sledovať. Má tam zaujímavé rozhovory s rôznymi zaujímavými ľuďmi.  Jej podcast nájdete aj na jej  blogu. A na blogu má tiež veľa zaujímavých článkov, ktoré sa oplatí prečítať. Všetky jej sociálne siete nájdete tiež na jej blogu. 

-http://knizni-doupe.cz/- tento blog som začala sledovať  len pred nedávnom, takže vám tu o ňom  nebudem  veľa hovoriť  ale veľmi ma zaujal.  Má veľmi peknú grafiku, rozmiestnenie článkov  a veľmi s a mi to páči. Určite sa na blog pozrite. 

-https://noveklarinyknihy.blogspot.com/- tento blog sledujem už dlhšiu dobu. Klárka má aj podcast a nesmierne sa mi páči jej hlas xd.  Tiež má na blogu veľa super článkov, ktoré stoja za to. Klárkin štýl písania článkov a nahrávania podcastov sa mi veľmi páči a myslím si, že sa bude páčiť aj vám. Na jej blogu tiež nájdete jej sociálne siete.


Obľúbené knižné YouTube kanály:
-https://www.youtube.com/channel/UCrF_VzyMS3oBdGnttWkXBYQ  
  -Elišku mám strašne rada a jej videá ma veľmi bavia. Keď neviem čo si mám prečítať pozriem si jej video kde nám ukazuje svoju knihovňu a hneď si nejakú knižku, ktorú má v knihovne kúpim. Máme veľmi  podobné názory na jednotlivé knihy. V popisoch videa nájdete všetky sociálne siete.

-https://www.youtube.com/channel/UC0Rm2nal20b3HHSjiEJ6Yuw
  -Lucku mám tiež veľmi rada a pri pozeraní jej videí sa  často zasmejem. Strašne ma baví jej séria pretváram knižné memes, ktorá je strašne super. Z jej názormi na knižky sa veľakrát zhodnem , čo ma vždy poteší. Jej sociálne siete nájdete tiež v popisu videa.

https://www.youtube.com/channel/UCcuPjp-qcqgJSYv45k7m4tQ
  -Na tomto kanále som závislá. Ich videá pozerám neustále. A tie skeče? Tie sú mega.  Na tento kanál natáčajú baby, ktoré milú čítanie tak ako ja. V Česku zorganizujú jeden z najväčších knižných festivalov. Tento rok kvôli korona víruse sa festival uskutočnil online a ja som pri ňom presedela  celý deň a  písala som si s strašne veľa knihomoľmi a z babami z Humbook teamu. Som strašne rada, že som mala možnosť vidieť ako taký  festival vyzerá, aj keď online.


To by bolo pre dnešok všetko. Budem rada, keď si tieto blogy a YouTube kanály pozriete a dáte mi vedieť ako s vám páčia.  Máte aj vy nejaký obľúbený YouTube kanál alebo blog? Určite mi napíš do komentára, kde mi môžeš dať link  na video alebo na blog a ja sa na to určite rada pozriem. Dúfam, že sa vám dnešný článok páčil a budem rada za akúkoľvek podporu ako napríklad komentár, pozretie zdieľanie.             


                                                                                                   k

Komentáre

  1. Také sleduju pár knižních blogů, ale na YouTube jsem ještě žádné videa nesledovala, ty YouTubery neznám :) Díky za tipy!

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Dotazník 2

Aké knihy som dostala na Vianoce?//christmas book haul

Aké knihy som prečítala cez leto? Splnila som celý zoznam?