A-Z knižný Tag


Ahojte. Dnes som  si pre vás pripravila trochu dlhší článok a to knižný tag. Otázky do tagu preložila z angličtiny Ola z humbook teamu. Jej   tag si môžete pozrieť  tu:https://blog.nofreeusernames.cz/post/156269928573/a-z-knizni-tag. A môžeme ísť na tag.


Autor, od ktorého som  čítala  najviac kníh:

Tak to je jednoznačné Sarah J. Maas.


Bookoholikovo  pravidlo číslo 1:

Lepšie sa číta v noci ako cez deň.


Citát z knihy, ktorý by som si zarámovala:

"Necíť sa zle ani jednu chvíľu počas, ktorej robíš to čo máš rád."- S.J.M - Na dvore z tŕňov a ruží

"Spoznaj  všetko a budeš vedieť všetko."-A. Scholte- štyri mŕtve kráľovné

" Rovnako ako životu, aj príbehu dodáva zmysel skutočnosť, že raz skončí. Naše príbehy si žijú vlastným životom - a je na nás, aby sme im dali nejaký význam. "-F. Zappia- Eliza a more príšer

Dôležitá kniha môjho detstva:


 Tu by som dala sériu Harry Potter a knihy od Dawida Waliamsa napr. Babka gaunerka.


E-kniha, audio kniha ,alebo papierová kniha?

Mne to je jedno. E- kníh čítam veľa , pretože som si kúpila tento rok čítačku. A je to super. E- kniha má mnoho  výhod  napr. pri  cestovaní a nevýhody môže mať pre ľudí , ktorým takéto elektronické knihy vadia a čítajú iba papierové knihy.   Chápem, že e-knihy nemajú také čaro ako papierové knihy. Ja si vždy  rada prečítam aj papierovú knihu ale aj e- knihu. A čo sa týka  audio kníh  tak s takýmito knihami nemám skúsenosti, takže vám tu o nich  nemám čo písať , ale určite by som si  si chcela nejakú knihu kúpiť a dám vám vedieť  svoj názor.


Fiktívna postava, s ktorou by som  pravdepodobne chodila na strednej


Edward Cullen z Twilight ságy  jednoznačne,  pretože ho mám strašne rada a jednoducho si získal  moje srdce aj tým , že číta veľa kníh  alebo by som ešte chodila s Petrom Kavinskym z všetkým chalanom, ktorých som milovala on je tiež úplne dokonalý a tiež si získal moje srdce svojím humorom a povahou.





Gejzíry emócií vo mne vyvolala kniha…

Tu mám viacej knižiek. Tak určite mŕtve dievča neklame potom na pár krokov a hviezdy nám nepriali. Tieto knihy vyvolali vo mne množstvo emócií a myšlienok.


Haha, u tejto  knižky som  sa smiala nonstop!

Tak tu absolútne  neviem akú knihu by som mala povedať, ale ak by som mala naozaj povedať nejakú knihu  na ktorej som sa miestami smiala tak poviem Pán smradoch od Davida Walliamsa.


Chcem , aby vyšlo v  slovenčine

Tak keď by som mala naozaj všetky knihy ,ktoré chcem aby vyšli v slovenčine vymenovať  tak by sme tu pravdepodobne boli do rána. Ale tak napíšem sem aspoň niekoľko knižiek:                                         

  - Balada o hadoch a vtáčatkách  od Suzan Collins -viem, že táto kniha má u nás vyjsť o necelí mesiac ale strašne sa na u teším.                                                                                                                  

 - Dopisy strateným od  Brigid Kemmerer- táto kniha je strašne v Česku vychvaľovaná a zaujíma ma  prečo a to je dôvod prečo by som so ju chcela prečítať                                                                              

 - Renegáti od Marrissi Mayer- o tejto knihe som tiež už veľa počula a zaujíma ma čo na nej  všetci vidia.


I keď nemám čas čítať , vždy si nájdem chvíľku na knihy od…

To neviem. Keď nemám čas na čítanie, tak nečítam.


Jedna kniha, ktorú  by som si vzala, keby som  uviazla na Mesiaci

To je strašne ťažké .Ale  keď by som teda mala nejakú knihu napísať tak by som napísala zbierku  všetkých  častí trónu zo skla alebo  hunger games.


Kniha, ktorú  asi nikdy nedočítam 

 Taká kniha neni xd. Lebo aj keď ma kniha nebaví nútim sa do toho ju dočítať, takže vždy knihu dočítam.


Ľutujem , že som  ako malá nečítala…

Tu by som spomenula knihu Anna zo zeleného domu. Teraz som cez karanténu prečítala štvrtý diel, ale  nie som si istá či tú sériu niekedy dočítam, pretože ten štvrtý diel sa mi fakt, že nepáčil.


Moje obľúbené miesto na čítanie:

Najčastejšie si čítam v posteli a v kresle, ale to málo kedy.


Najlepší druhý diel v sérii?

Tak tu spomeniem knihu na dvore z hmly a besu. Pretože táto druhá časť sa mi určite viacej páčila ako jednotka na dvore z tŕňov  a ruží. Ale jednotka
tiež nebola podľa mňa zlá.


O ktorého knižného hrdinu som sa najviac bála?

  O Rowana, Doriana a Aelin v štvorke trónu zo skla.







Práve čítam

Knihu štyri mŕtve kráľovné od  Astrid  Scholte.


Q&A na telo: Nikdy by som  nikomu nepožičala…


 Knihu Harry Potter xd.


Retelling, ktorý originálne prekrútil pôvodní príbeh

Zase sa budem opakovať ale spomeniem sériu na dvore z tŕňov a ruží.


Spánok ide stranou, keď  čítam…

Niečo napínavého od čoho sa neviem odtrhnúť.




Tri  najobľúbenejšie knihy...

Za mňa určite tieto tri. Mám mnoho ďalších obľúbených  ale niektoré mám požičané z knižnice a niektoré mám v čítačke. Ešte by som tu napísala aj Selekciu, ktorú som si požičala z knižnice a bola to úžasná séria.





Ukáž knižnicu
Bohužiaľ, nemám žiadnu knižnicu cez celú stenu ale v budúcnosti plánujem takú mať. Zatiaľ mám takúto . A niektoré knižky  mi chýbajú pretože som ich požičala spolužiačke ale mám ešte veľa knižiek v čítačke, alebo  požičaných z knižnice.
















Vytiahnite 13. knihu zľava z 1. police odspodu 















WC knihy alebo  čo  čítam  na záchode

Dobre priznávam čítam si na záchode.  Čítam tam vždy to čo práve mám rozčítané.


X-krát  som čítala čítala…

  Zatiaľ som  žiadnu knihu nečítala viackrát.


Young adult kniha, ktorú by mali čítať  všetci  bez ohľadu na vek

Tak zase spomeniem úžasné hunger games a selekciu.


Z ktorej  knihy by mali urobiť film?

Tak zaujímal by ma  film zo série trón zo skla. Ale chcela by som vidieť   aj Selekciu ako film.

Tak a to by na dnešok bolo všetko. Mala so v pláne tento tag vydať až zajtra v sobotu, ale keďže pravdepodobne nebudem doma som sa ho rozhodla vydať dnes. Dúfam, že sa vám tag páčil.  Chceš si spraviť takýto tag? Tak do komentáru môžeš aj ty odpovedať na tie otázky, na ktoré som dnes odpovedala ja. Alebo  môžeš napísať  článok s tagom ako ja a do komentáru mi napíš link a ja si ho určite pozriem. Budem rada za každé zdieľanie, pozretie a komentár.


                                                                                                                                  K.

Komentáre

  1. Ospravedlňujem sa za grafiku. Neviem prečo mi to všelijako pre nastavuje písmo a ukazuje to inak ako som chcela. Pokúsim sa v najbližšom čase upraviť to.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hanka.se.nejen.diva26. novembra 2020 o 11:05

    Taaaak to počkej. Ty jsi nic nečetla víckrát?
    No i když. Jak se nad tím teď zamýšlím, tak mě napadá jen Eliza a její nestvůry, tu jsem četla xkrát xdd.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie ešte nie, pretože mám strašne veľa kníh čo chcem prečítať, že myslím si, že to nestihnem do 18-tich prečítať xd. A Elizu som tiež čítala:)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Dotazník 2

Recenzia//kosec

Aké knihy som dostala na Vianoce?//christmas book haul