Aké knihy som prečítala cez leto? Splnila som celý zoznam?

 Ahojte. Začiatkom leta som napísala článok, v  ktorom som spomenula všetky knihy, ktoré by som si cez leto chcela prečítať. A  keďže za dva dni už začína škola,  je teraz ideálny čas na to, aby som vám spísala zoznam kníh, ktoré som cez leto prečítala a dala vám vedieť, či som splnila svoj zoznam. 

Ak kliknete  tu zobrazí sa vám teda článok so zoznamom kníh, ktoré som chcela cez leto prečítať.  Ku každej knihe som dala ✅  ak som knihu prečítala a ❌ ak som knihu neprečítala.  

Cez leto som však len nečítala knihy zo zoznamu , takže vám tu idem spísať už  ten zoznam  kníh, ktoré som prečítala. 

KNIHY V SLOVENČINE: 

Meno vetra -Patrick Rothfuss ⭐⭐⭐

Zaklínač 1: Posledné želanieAndrzej Sapkowski ⭐⭐⭐⭐

Hlas tvojho srdca-Kasie West ⭐⭐⭐

Dobré dievčatá končia zle-  Holly Jackson ⭐⭐⭐⭐

 Modrá ako zafír- Kerstin Gier ⭐⭐⭐⭐

KNIHY V ANGLIČTINE: 

The Song od Achilles - Madeline Miller ⭐⭐⭐⭐⭐

We were liars - E. Lockhart ⭐⭐⭐⭐

Ugly love - Colleen Hoover  ⭐⭐⭐⭐⭐

They both die at the end - Adam Silvera ⭐⭐⭐⭐⭐

One of us is next - Karen M. Mcmanus ⭐⭐⭐⭐

The seven husband of Evelyn Hugo- Tailor  Jenkins Read ⭐⭐⭐⭐⭐

November 9- Colleen Hoover ⭐⭐⭐⭐⭐

Heartstopper 3- Alice Osman⭐⭐⭐

Ak by som vám mala fakt odporučiť 5 kníh z tohto zoznamu  tak to budú knihy: 
-The seven husband of Evelyn Hugo
-November 9
-They both die at the end
-Ugly love
-The song of Achilles 

Takže to by bolo pre dnešný  článok všetko. Dúfam, že sa vám páčil . Do komentáru mi  určite dajte vedieť , čo za knihy ste prečítali vy cez leto. Ak by vás zaujala nejaká knižka a chceli by ste sa ma na ňu spýtať určite mi napíšte do komentárov. Držím vám palce v škole  a majte pekný zvyšok dňa:). 




Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Dotazník 2

Aké knihy som dostala na Vianoce?//christmas book haul