Obľúbené knižné podcasty


 Ahojte.  Keďže  sa vám veľmi páčil článok o mojich obľúbených knižných blogoch a YouTube kanáloch  rozhodla som sa, že by som napísala ďalší taký podobný článok. Tentoraz to však bude o mojich obľúbených knižných podcastoch, ktoré ja veľa počúvam napr. pri písaní úloh, na prechádzkach alebo aj pri písaní článkov. Predtým ako vám tu ešte napíšem o svojich obľúbených knižných podcastoch  by som vám tu ešte napísala, že si všetky podcasty viete vypočuť   na Spotify aj  bez toho aby ste ho mali zaplatený.  Tak a môžeme ísť už teda na tie podcasty.

Dve hejterky po záruke:

-tento podcast počúvam asi najviac a najviac ma aj baví. U tých epizód sa nasmejem a zároveň sa aj nad niektorými myšlienkam, ktoré v podcaste Mara a Sima hovoria zamýšľam. V podcastoch som sa dozvedela  čo by zhruba taká recenzia mala obsahovať a nejaké užitočné typy, ktoré sa mi určite zídu. A proste tie vtipné hlášky  ma vždy tak rozosmejú. A myslím si, že by ste babám mali dať šancu.

-link na podcast:https://open.spotify.com/show/2vIO40zgd4ARGPG5HUeQV0


Klárin podcast

-Klárka je mi veľmi sympatická a má úžasný hlások. Taktiež je veľmi zaujímavá osôbka a jednoducho si ju obľúbite. Jej podcast ma tiež baví a ma počúvať jej názory a myšlienky. Klárka má aj YouTube kanál a blog a obe ma bavia. Proste jej tvorba je skvelá. A bola by som veľmi rada ak by ste sa pozreli aj na jej podcast.

- link na podcast : https://open.spotify.com/show/18VaWaoQg06fC01MOG8HRK


Knihovory: 

-Marky je tiež úžasná a sympatická osôbka. Jej podcast ma tiež veľmi baví. Marky je aj  členkou humbook  teamu a ich videá sú super a k ich  sketchom sa veľmi rada vraciam, pretože sa na nich veľmi nasmejem. Marky  obdivujem za to ako to všetko stíha: humbook, blog, podcast, instagram...proste nechápem ako to robí. Tiež budem rada ak dáte šancu  aj  jej podcastu, pretože má jedinečnú tvorbu. 

-link na podcast: https://open.spotify.com/show/6xqLJM349woTLeBHqYpMih


Knižný kompas: 

-Tento podcast  z knižného vydavateľstva a knižnej  distribúcie ikar je mojou srdcovkou a mám ho veľmi rada. Veľmi sa mi páčia rôzne  rozhovory so slávnymi aj menej slávnymi ľuďmi. Na podcaste  tomto podcaste mám veľmi rada, že v epizódach čítajú aj úryvky z niektorých kníh. Budem rada ak sa  tiež mrknete aj na tento podcast, aj keď si myslím, že veľa z vás ho už pozná. 



Tak to by bolo pre dnešný článok všetko. Budem veľmi rada ak by ste mi do komentárov napísali, či vám tieto typy pomohli alebo aj nejaké ďalšie typy na knižné podcasty, Taktiež budem rada za zdieľanie alebo pozretie či pridanie sa k sledujúcim tohto blogu:)). Majte pekný zvyšok dňa a dúfam, že ste všetci zdravý.
                                                                                                             k. 

https://open.spotify.com/show/18VaWaoQg06fC01MOG





Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Recenzia//farby smútku

Aké knihy som dostala na Vianoce?//christmas book haul

Dotazník 2