Recenzia//prvá veterná čarodejnica

 Ahojte. Aj keď som vám v predchádzajúcom článku hovorila, že najbližšie článok publikujem až v nedeľu rozhodla som sa nakoniec publikovať  do vtedy jednu recenziu. Pôjde o recenziu  na knihu prvá veterná čarodejnica. Túto knihu som dočítala včera  a musím povedať, že ma to veľmi bavilo  a myslím si, že táto kniha nie je tak známa ako by si podľa mňa zaslúžila.  

Na začiatku by som vám tu napísala a  o čom vlastne  kniha je:

Dej:  Vhalla Yarlová žije sen každého knihomoľa- pracuje ako učnica v knižnici v paláci. Väčšinu času Vhalla trávi čítaním knihy a trávením času so svojimi najlepšími kamarátmi Sareemom  a Roan.  No jedného dňa sa všetko zmení. Princ Aldrik  sa vráti z prebehujúcej vojny, Je vážne zranený  a učni z knižnice  dostanú za úlohu nájsť v knihách nejaké informácie, ktoré by pomohli k záchrane princa. A práve princovi sa podarí odhaliť niečo čo Vhalle zmení celý život. Rozhodne sa Vhalla svoj potenciál  a svoje schopnosti využiť? Rozhodne sa pre zvyšok života v knižnici alebo v novom svete do ktorého jej otvorili dvere jej nové schopnosti?

Čo  by ste o knihe mali o knihe  vedieť?

Originálny názov: Air awakens                                                                                                                   

 Rok vydania: 2020                                                                                                                                

 Vydavateľstvo: CooBoo                                                                                                                        

 Počet strán: 368                                                                                                                                          

 Žáner: fantasy, Sci-fi

Ako by som knihu ohodnotila? Moje pocity z knihy? 

Moje hodnotenie:  Kniha sa mi páčila. Veľmi milo ma prekvapila. Nečakala som zase od nej veľa a o to viac ma prekvapila.  Knihu som čítala ako e-book, ktorý som dostala od jednej kamarátky. Kniha sa veľmi dobre číta  a núti vás čítať ďalej tým ako končia jednotlivé kapitoly. Knihu som si asi ešte viacej obľúbila kvôli prostrediu z knižnice. Ale knihe by som asi vytkla jediné a to, že som chcela ešte viacej Aldrika. Proste Aldrik je dokonalý a asi môj ďalší book boyfriend xd.

Celkové bodovanie: 5* z piatich


Tak to by bolo pre dnešnú recenziu všetko. Dúfam, že som vás motivovala si prečítať túto knihu. Do  komentárov mi môžete napísať či ste knihu už čítali alebo to máte v pláne. Taktiež mi môžete napísať na aké ďalšie knihy by ste chceli recenziu. Prezradím vám   že pre vás chystám recenziu  na trón zo skla celú sériu  a ešte na zaklínača jednotku. Majte pekný zvyšok dňa a prajem vám pekné Vianoce. Na najbližší článok sa môžete tešiť v nedeľu a bude o tom aké knihy som dostala na Vianoce .


                                                                                                                                                      k.









Komentáre

  1. To vypadá na pěkné čtení, dobrou knížku, ve které jsou kouzla,si vždycky ráda přečtu :) Také ti přeji krásné svátky ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej je to super kniha. A so m rada, že som ťa motivovala aby si si túto knihu kúpila. A veľmi ďakujem :)).

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Dotazník 2

Aké knihy som dostala na Vianoce?//christmas book haul

Aké knihy som prečítala cez leto? Splnila som celý zoznam?